NPC graczy 1# Aldar z Terenheim

W związku z tymczasowym rozpadem drużyny, niektórzy z graczy przejęli kontrolę nad bohaterami niezależnymi. Po śmierci albo przejęciu NPCka przez mistrza gry, na stronie pojawi się jego historia i statystyki. Ojcem bohaterów niezależnych jest oczywiście Storyteller.

Jako pierwszy do Ciemnej Jamy zawitał Aldar z Terenheim (Spawacz)

Charakterystyka:
Jesteś młodym i ambitnym adeptem Collegium Magica w Middenheim. Jesteś znany i poważany jak na maga pierwszego kręgu. Twoim bezpośrednim przełożonym jest Janna- to Twoja mentorka. Jesteś jej bezwarunkowo posłuszny. Wywodzisz się z chłopstwa, a Twoje zdolności, gdy zostały odkryte, prawie doprowadziły do linczu. Uratował cię Diakon, który skierował Cię na termin w Middenheim. Głównymi zadaniami, którymi się zajmujesz są odnajdywanie rzadkich ksiąg czy artefaktów. Zajmujesz się także studiowaniem i interpretacją starodruków. Biegle władasz imperialnym, ale i nekromanckim, elfickim. Potrafisz rozpoznać prawie każdy znany język.

Notka wprowadzająca:
Zostałeś skierowany przez Albrechta Helsehara z bezpośredniego polecenia do świątyni nieopodal Avermeld. Tam miałeś zbadać sprawę księgi, która rzekomo trafiła w mury opactwa wieki temu. Na jej trop natknąłeś się w Marienburgu parę miesięcy temu. Gromadziłeś dane, aż w końcu udało Ci się dotrzeć do konkretów.

Czarny Grimuar to od wieków poszukiwana zakonna księga. Albrecht, gdy poznał wyniki Twoich badań, bezpośrednio skierował Cię tam. Na miejscu spotkałeś tileańskiego maga. Od niego dowiedziałeś się o demonicy. Twierdził, że przybył tutaj badać grobowiec. Dysponował potężną magią nekromancką- nie jest to dziwne, ponieważ w Tilei jest ona dość powszechna. Mężczyzna wiedział o Grimuarze- jesteś tego pewien. Niestety poszukiwania przerwali awanturnicy. Widziałeś jak uwalniają demona. Uciekłeś teleportem ze zwoju Diakona.

Coś poszło nie tak, bo wylądowałeś w tym samym miejscu, ale tydzień później- grób splądrowany, a demonica na wolności. Tak wpadłeś w ręce sigmarytów. Zostałeś aresztowany i unieruchomiony. Po wyzwoleniu Avermeld eskortowano Cię do Altdorfu. Za wstawiennictwem Albrechta Helsehara zostałeś uwolniony i spotkałeś Ahmeda Ibn Edera – zgłosił się do Ciebie z propozycją współpracy. Ma zorganizować ekspedycję po Grimuar, a ty planowałeś wykraść ją później bezpośrednio od niego. Po złożeniu oświadczenia przeciw awanturnikom macie się ponownie spotkać w Altdorfie.

Statystyki:

Umiejętności:
Rozpoznawanie roślin
Wykrywanie magii
Rozpoznawanie runów
Wiedza o pergaminach
Wykrywanie istot magicznych
Wiedza o demonach
Rozpoznawanie magicznych przedmiotów
Rozpoznawanie ożywieńców
Heraldyka
Teologia
Historia Imperium
Języki: nekromancki, elficki, staroświatowy

Czary:
Strefa ciepła
Strefa zimna
Otwarcie
Dźwięki
Lot
Leczenie lekkich zranień
Płonące ostrze- broń maga +1 obrażeń; rani istoty jak broń magiczna; czas trwania 1 godzina/ jak elementarna 1 (pierwszego) poziomu

Wykorzystane grafiki:
Fragment z: http://kerembeyit.deviantart.com/art/Nicodemus-Cover-216434569?q=boost%3Apopular%20kerem%20beyit&qo=20
Reklamy

3 thoughts on “NPC graczy 1# Aldar z Terenheim

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s